De webinars vinden plaats op maandagochtend van 10:00-11:00 uur.* Ze zijn allen gericht op professionals die al kennis hebben van het LACCS-programma. Je betaalt eenmalig € 50,00, onafhankelijk van het aantal webinars dat je in deze serie volgt. Maak jij (ook) dit nieuwe kwartet vol?!
Door: Karin de Geeter en Daphne Ramaker
De waarde: zeggenschap en begrenzing krijgen die bij je past, is meestal alleen goed in te vullen wanneer je weet hoe het zit met de ontwikkeling van iemand. Welke keuzes kan iemand maken en welke consequenties kan iemand overzien? Hoe zit het met regie en inititatief nemen?
Deze webinar gaat over wat daarin passend is voor de cliënt of leerling!
Door: Kirsten Munsterman en Stefan Stuivenberg
Wanneer je LACCS wilt werken is het van belang een plan voor Verlaccsen te maken. Naast scholing is daarin een belangrijk onderdeel de aandacht voor 'coachen op laccs-werken'. Maar wat is dat eigenlijk? Waar moet je je dan op richten?
In deze webinar de do's en don'ts van coachen in het LACCS-programma.
Door: Karin de Geeter en Stefan Stuivenberg
In dit webinar pakken we een stukje (basis)kennis over stimulerende tijdsbesteding. De basis-stimulerende houding wordt gepresenteerd: wat is dat en hoe doe je dat? Ook de kat in het bakje en Rosenthal komen langs. Voor de één lekker opfrissen en voor een ander nieuw!
Door: Kirsten Munsterman en Stefan Stuivenberg
Afhankelijk van alle ontwikkelingen rond het LACCS-programma vullen we dit webinar in met het nieuwste van het nieuwste wat we te melden hebben!
* De webinars worden verzorgd via ZOOM. Enkele dagen voor een webinar ontvangen deelnemers een mail met de link.
* Er worden geen opnames gemaakt of hand outs gedeeld. Een gemiste webinar kan niet worden teruggekeken.
Maximaal 200 deelnemers.
Maandag 22 januari 2024,
10:00 -
11:00 uur.
Maandag 15 april 2024,
10:00 -
11:00 uur.
Maandag 3 juni 2024,
10:00 -
11:00 uur.
€ 50,00, vrij van BTW, Pakketprijs, ongeacht het aantal webinars dat je in deze serie volgt (1-4)
Wil je meer weten? Stuur gerust een berichtje naar ons secretariaat.